Alle nieuws

Gameday Partner: AB InBev

Partnerships

AB InBev is onze Gameday Partner voor de topper tegen Antwerp en geniet zo van exclusieve visibiliteit, een unieke sideline experience, een gesigneerde matchbal, fantastische seats, catering en meer. Lees nu alles over de rijke geschiedenis van AB InBev!

Toekomst vol “cheers”

De oorsprong van AB InBev gaat terug tot de eerste brouwactiviteiten in 1366 en naar de eerste brouwerij, Den Hoorn, gevestigd in Leuven. In 1987 ontstaat de brouwersgroep Interbrew uit de fusie van twee grote Belgische brouwerijen, Artois (Leuven) en Piedboeuf (Luik, Jupille). Interbrew lag aan de basis van AB InBev, dat in 2004 ontstond uit de combinatie van Interbrew met het Braziliaanse AmBev.

In 2008 combineerde InBev met Anheuser-Busch tot Anheuser-Busch InBev, 's werelds leidinggevende brouwer. Het bedrijf staat voor een lange geschiedenis waarin vakmanschap, kwaliteit, innovatie en service naar consumenten en partners altijd centraal hebben gestaan.

AB InBev wil groots dromen voor een toekomst met meer “cheers”. Ze zijn toegewijd aan het bouwen van geweldige merken die de tand des tijds doorstaan en aan het brouwen van de beste bieren met de beste natuurlijke ingrediënten. De gevarieerde portefeuille van AB InBev met meer dan 500 biermerken omvat wereldwijde merken zoals Budweiser®, Corona® en Stella Artois®; ook internationale merken zoals Hoegaarden® en Leffe®; en lokale kampioenen zoals Jupiler®.

Meer weten over de geschiedenis of het aanbod van AB InBev? Ontdek alles op hun website:

Naar website

Zelf Gameday Partner worden? Kies uw match, contacteer ons salesteam en geniet van een unieke voetbalervaring, inclusief straffe visibiliteit voor uw bedrijf.

Contacteer ons